În baza prevederilor:
- HG. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice și ale
- art. VII alin. (1) din O.U.G. nr. 115/2023, referitoare la suspendarea ocupării prin concurs sau examen a posturilor vacante sau temporar vacante, cu excepția posturilor unice și a posturilor care devin vacante în cursul anului 2024,
organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiilor contractuale vacante de mai jos:
- Structura în care se află, numărul şi denumirea posturilor:
- Centrul de îngrijire și asistență pentru persoane adulte cu dizabilități Târgu Secuiesc:
- 2 posturi de pedagog de recuperare, nivel studii medii/postliceale;
- Centrul de servicii de recuperare neuromotorie, de tip ambulatoriu, pentru persoane adulte cu dizabilităţi Târgu Secuiesc:
- 1 post de asistent medical balneofizioterapie, nivel studii medii/postliceale;
- Centrul de coordonare Târgu Secuiesc:
- 1 post de administrator, treapta profesională I, nivel studii medii;
- Centrul de primire în regim de urgenţă pentru victime ale violenţei în familie Tg. Secuiesc:
- 1 post de educator, nivel studii medii/postliceale;
- Casa familială Baraolt:
- 1 post de educator, nivel studii medii/postliceale;
- Centrul de reabilitare Baraolt:
- 1 post de psihopedagog, nivel studii superioare;
- Centrul de coordonare Baraolt:
- 0,5 post de medic(norma 4h/zi), nivel studii superioare;
- La Centrul de recuperare pentru copilul cu dizabilități Întorsura Buzăului (vechi):
- 1 post de psihopedagog, nivel studii superioare;
- Dosarul de concurs va conține următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului instituției;
- copia actului de identitate;
- copia certificatului de căsătorie;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de instituția publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- certificat de cazier judiciar ;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
- certificate de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art.1 alin. (2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul național cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor
- curriculum vitae.
- Condiţiile generale de participare la concursul pentru ocuparea unui post vacant sau temporar vacant sunt cele prevăzute de art. 15 din Regulamentul-cadru aprobat prin H.G. nr. 1336/2022
Condiţiile specifice de participare la concurs:
-pentru pedagog de recuperare, nivel studii medii/postliceale:
- studii liceale/sau postliceale absolvite cu diplomă,
- disponibilitate de lucru noaptea și în zilele de sâmbătă/duminică sau sărbătoare legală;
- pentru asistent medical balneofizioterapie, nivel studii medii/postliceale:
- diplomă de bacalaureat, după caz, diplomă/certificat de absolvire a 12 clase,
- documente de studii de asistent medical balneofizioterapie sau balneofiziokinetoterapie și recuperare (diplomă/certificat de absolvire/certificate de competențe profesionale/atestat),
-pentru educator, nivel studii medii/postliceale:
- studii liceale/sau postliceale absolvite cu diplomă,
- disponibilitate de lucru noaptea și în zilele de sâmbătă/duminică sau sărbătoare legală;
-pentru psihopedagog, nivel studii superioare:
- studii universitare/superioare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă în specializarea psihopedagogie specială;
-pentru administrator, nivel studii medii:
- studii liceale absolvite cu diplomă,
- vechime în muncă/specialitate - minimum 3 ani,
-pentru medic, nivel studii superioare:
- medic, confirmat în una din specialităţile: medicină pediatrică, medicină generală, medicină internă, medicină de familie;
- vechime în specialitate: minimum 6 luni;
Condiţie specială de angajarea: la prezentarea la post, în vederea angajării, candidatuldeclarat “admis “ pentru postul de educator / psihopedagog, va prezenta în mod obligatoriu o adeverinţă de examinare psihiatrică, conform art. 151 alin. 1 din Legea nr. 272/2004 (r1) privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, din care să reiasă că este apt pentru a intra în contact cu copilul în vederea exercitării profesiei.
- Concursul va avea loc în data de 05.12.2024, ora 900 – proba scrisă, iar în data de 10.12.2024, ora 900 - proba interviu, la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Covasna(Sfântu Gheorghe, Str. Presei nr.8/A).
Dosarul de concurs se depune la secretariatul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Covasna, în perioada 14.11.2024 – 27.11.2024, de luni până joi între orele 800 – 1500, iar vineri între orele 800 – 1300 . Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul direcţiei şi la nr. de telefon: 0267 317464.
Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul DGASPC Covasna www.protectiasocialacv.ro.
- CALENDARUL de desfăşurare a concursului:
Nr. crt.
|
Activitatea planificată
|
Perioada de desfăşurare
|
1
|
Înscrierea candidaţilor
|
14.11.2024 – 27.11.2024
|
2
|
Selectarea dosarelor de concurs
|
28.11.2024 – 29.11.2024
|
3
|
Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor de concurs
|
02.12.2024
|
4
|
Contestarea rezultatelor selecţiei dosarelor de concurs
|
03.12.2024
|
5
|
Afişarea rezultatelor contestaţiilor selectiei dosarelor de concurs; listelor nominale ale candidaţilor admişi
|
04.12.2024
|
6
|
Prima probă a concursului- proba scrisă şi afişarea rezultatelor la proba scrisă
|
05.12.2024
|
7
|
Contestarea rezultatelor probei scrise
|
06.12.2024
|
8
|
Afişarea rezultatelor contestaţiilor la proba scrisă
|
09.12.2024
|
9
|
A doua probă a concursului – interviul şi afişarea rezultatelor la interviu
|
10.12.2024
|
10
|
Contestarea rezultatelor la interviu
|
11.12.2024
|
11
|
Afişarea rezultatelor contestaţiilor la interviu şi a rezultatelor finale ale concursului
|
12.12.2024
|
Papp Adolf-József, Director General
Balázs Erika, Director General Adjunct
Udrea Ion, Şef Serviciu
Bibliografie